Regulamin dla pacjentów gabinetu Reh-Art Wojciech Długołęcki
-
Postanowienie ogólne
-
Świadczenia opieki zdrowotnej realizowane w pomieszczeniach Gabinetu udzielane są w lokalizacji przy ul. Jana Kazimierza 68 lokal U9, 01-248 Warszawa
-
Aby móc korzystać z usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
-
Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
-
Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
-
Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do udostępniania w systemie rejestracji on-line tylko wybranej części usług medycznych.
-
Pacjent otrzymuje informację o potwierdzeniu dokonanej rezerwacji wizyty lub o jej anulowaniu w postaci wiadomości poprzez SMS.
-
Przed umówioną wizytą, Pacjent zgłasza się przynajmniej 5 minut przed czasem wizyty do recepcji z dokumentem tożsamości celem potwierdzenia danych i wizyty oraz opłaty za usługę (w przypadku udostępnienia w Gabinecie oddzielnej Recepcji).
-
Pacjent przed rozpoczęciem udzielania świadczenia zapoznaje się z ceną świadczenia obowiązującą w Gabinecie . Aktualny cennik dostępny jest w poczekalni Gabinetu oraz na stronie internetowej, profilu facebook i serwisie medfile.pl.
-
Pacjent reguluje należność za usługę po jej wykonaniu (wyjątek stanowi zakup vouchera)
-
Zapłata za świadczenia zdrowotne może być dokonana wpłatą gotówkową lub kartą płatniczą (w wyjątkowych przypadkach możliwa jest płatność przelewem bankowym.
3. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
-
Pacjent ma prawo do odwołania wizyty najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej rozpoczęcia.
-
Odwołanie wizyty jest możliwe przez wiadomość SMS/telefonicznie pod numerem: 570178170 lub na adres mailowy: [email protected]. Przykładowa treść: Odwołuję wizytę w dniu dd.mm.rr, imię i nazwisko.
-
Recepcja jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-18:00. Poza tymi godzinami anulowanie wizyty jest możliwe jedynie za pomocą wiadomości SMS lub e-mail na powyższy nr/adres.
-
W przypadku odwołania wizyty na krócej niż 24h od wizyty pacjent zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty według wartości usługi na którą był zapisany. Płatność przelewem na konto:
ING Bank Śląski PL 06 1050 1054 1000 0090 9254 7323
Tytuł przelewu: imię i nazwisko, data wizyty
-
W wyjątkowych sytuacjach opłata może zostać anulowana. Decyzję podejmuje terapeuta, u którego miała odbyć się wizyta z uwzględnieniem informacji przekazanych przez recepcję.
-
Gabinet Rehabilitacji REH-ART ma prawo anulować rezerwację w przypadku zaległości w opłatach lub w sytuacji nie przyjścia na umówione terminy 2 kolejnych wizyt.
-
Jeśli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących po stronie specjalisty zaproponowany zostanie nowy termin.
-
Dokładamy wszelkich starań, aby wizyty odbywały się w wyznaczonym czasie, jednak w szczególnych okolicznościach mogą się wydłużyć. Prosimy o wyrozumiałość w razie opóźnienia. Nie będzie to miało wpływu na czas Państwa wizyty.
-
Czas wizyty liczony jest od umówionej godziny wejścia pacjenta do Gabinetu (w przypadku opóźnień w grafiku leżących po stronie Gabinetu)
-
W przypadku spóźnienia Pacjenta czas wizyty może być skrócony o czas jego spóźnienia za zgodą Pacjenta
4. Reklamacje
-
Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z usługą na piśmie na adres siedziby Gabinetu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] lub [email protected]
-
Skargi rozpatrywane są w terminie 30 dni roboczych od dnia wpływu. W przypadku złożonej sprawy lub braku możliwości uzyskania stosownych wyjaśnień od personelu spowodowanych czasową ich niezdolnością do pracy, urlopem itp., odpowiedź na skargę może być udzielona w późniejszym terminie. O tym fakcie Pacjent zostaje powiadomiony.
5. Wymagania techniczne
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu
- minimalne wymagania sprzętowe (Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2, 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych, minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek, stałe połączenie do sieci Internet )
6. Postanowienia końcowe
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu
-
Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
-
W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego
-
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 09.05.2022